Cennik usług

Koszt usług uzależniony jest od ilości dokumentów miesięcznie. Ceny zawierają także dokładną analizę przygotowawczą struktury dokumentów generowanych przez Państwa firmę. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, także w ustaleniu cennika naszych usług, który zależy od wielu czynników, w tym:

  • rodzaju ewidencji księgowych,
  • ilości dokumentów,
  • wielkości zatrudnienia,
  • specyfikacji działalności firmy

Za podstawowe usługi outsorcingowe, obejmujące rozliczenie właścicieli, dekretację do 30 dokumentów, rozliczenie z Urzędem Skarbowym i ZUS, pobieramy wynagrodzenie w wysokości:

  • 150zł* za uproszczone ewidencje księgowe
  • 200zł* za podatkową księgę przychodów i rozchodów
  • 600zł* za księgi handlowe
  • 300 zł* za usługi kadrowo-płacowe (do 10 pracowników)
  • 200 zł* za usługi doradztwa podatkowego.
  • sporządzenie sprawozdania finansowego w cenie usługi

  • aby jeszcze bardziej oszczędzić Państwa czas, możemy odebrać z Państwa siedziby dokumenty potrzebne do rozliczeń w cenie 20 zł netto
  • firmy dla których sporządzamy listy płac  mogą liczyć na "utajnioną formę pasków wynagrodzeń i raportów imiennych RMUA" w cenie kosztów ich sporządzenia.

Jednocześnie pragniemy poinformować, że dla naszych Klientów przygotowaliśmy promocje:

  • 50% rabatu dla nowych Klientów (w pierwszym miesiącu współpracy)
  • osoby rozpoczynające działalność gospodarczą mogą liczyć na bezpłatną pomoc w rejestracji podmiotu; my przygotowujemy wszelkie niezbędne dokumenty, Klient musi tylko je złożyć w odpowiednim urzędzie
  • osoby tworzące regulaminy pracy i płacy mogą liczyć na pomoc w ich sporządzeniu
  • nasi Klienci polecający nas Swoim znajomym, mogą liczyć nawet na 50% upustu za usługi księgowe w pierwszym miesiącu współpracy